Hallå där ute i cyberrymden

 
Mitt namn är Elsa Thea Nellie Kennerfalk, eller bara Nellie som de flesta brukar säga. Jag är nitton år och bor i en stad som brinner för jantelagen så som många andra. Jag har provat på det här med att blogga ett (alldeles för stort) antal gånger förut men det har runnit ut i sanden då livet när man gick på högstadiet och gymnasiet kanske inte var sådär jätteintressant vilket också ledde till brist på saker att skriva om. Nu när jag tagit studenten och jobbar för att förhoppningsvis väldigt snart kunna breda ut mina vingar och flyga ut på nya äventyr med början i staden London, England, känns det inte mer än rättvist att låta er därute få följa med mig genom skärmen. Jag kommer skriva om allt mellan himmel och jord. Saker jag tycker om och saker jag inte tycker om. Saker som gör mig arg och saker som gör mig glad. Mer om mig kommer ni få veta under tidens gång.
 
Häng med nu. Kram 
Vardag | |
Upp